Tuesday, March 17, 2009

Tahniah kepada Jang Manteras



Ya inilah dia kawan kita Jang yang selamat melangsungkan perkahwinannya March lepas. Aku curik gambar ni kat blog Shabri. Aku mula kenal Jang masa dia jaga Studio A//Mince dulu. Bagus dia ni, ajar budak-budak bike punx dari luar negara isap rokok Gudang Garam.

Aku masih ingat masa budak-budak metal tak puas hati ngan aku sebab aku tulis otai-otai scene metal di Terengganu dengan gelaran "old dogs". Jang menyelesaikan ketegangan pada waktu tu, kalau dia takde taktahu ler aku...ehhehehe...Rilek ler brader. hohooh...

Jang ni mamat metal dan pernah buat zine nama Manteras, banyak lukis komik dalam zine friendHELPfriend. Dia ada plan nak buat zine nama tari ombak lepas tu dan ada interview band Jellybelly tapi setahu aku zine tu tak pernah terbit...

Tahniah...kita tengok giliran sape pulak lepas ni...hehhehe...

No comments: