Friday, February 6, 2009

lo-fi!!

Heh...dulu mase aku study kat TATI. Masa aku baru masuk TATI ramai student kenal aku sebab diorang ade tengok aku main ngn Jellybelly kat Kerteh beberapa bulan sebelum tu. Masa aku baru nak baik ngn Tajoe (Dully Dog). Dia ada datang bilik aku borak-borak. Masa tu dia baru je tahu yang aku ni ada main band. Pastu dia cakap "Mu ni low-profile lah!". Heh.

Tadi kawan aku baca blog Isham . Pastu aku tanya dia selalu ke baca blog ni. Aku pun tunjukla entri yang Isham tulis pasal Dum Dum Tak cool.

Padahal sebelum ni dia memang tahu aku main band. Tapi buat tak heran jer. Tapi bila baca apa yang Isham tulis, terus di search pasal band Dum Dum Tak kat google dan youtube dan kecoh2 cakap kat orang lain. Pastu dia cakap, "Kau ni low-profile lah!" Heh.

Aku rasa mereka2 ni expect, kalau seseorang tu main band ni kene bagitahu satu dunia yang dia main band, kene dressing maut2, segak2, ramai geng/awek...

1 comment:

hanayazmeen said...

i tau u main band.ahahha.Kau ni low profile lah.