Friday, November 4, 2011

Interview lagi!

Kali ni oleh zine Freaxxx zine dari Borneo. Ni aku paparkan sedutan dari interview tersebut:

5) Soalan merepek sedikit. Kita beralih ke dunia mainstream.

a) Memandangkan sekarang zaman kegemilangan K-pop, apakah drama Korea yang saudara gemar dan
pernah membuatkan air mata punker seperti saudara menitis?

Bulan puasa lepas aku ada terjebak tengok drama Korea di Astro. Ni semua gara-gara emak mertua dan isteri aku yang tengok. Tiap malam lepas tarawikh aku terpaku depan TV menonton drama “You Don’t Know Women”. Ada banyak pengajaran dan iktibar sebenarnya yang boleh diambil dari cerita-cerita macam ni, pasal kekeluargaan. Sampai ayah mertua aku pun terjebak.

Aku dan isteri aku juga suka movie Korea bertajuk “Seducing Mr. Perfect”. Tapi takdelah pulak sampai menangis. Tapi aku memang senang menangis kalau tengok drama atau filem terutama kalau bahagian perpisahan, kejayaan dan kisah sedih macam loneliness, homeless macam tu. Hehe.

No comments: