Tuesday, October 11, 2011

The All New Rx Water

Harini aku berpeluang berjumpa dengan pakar motivasi kesihatan, Dr. Noordin di pejabatnya di Jalan Othman. Pusing ligat aku mencari tempatnya. Appointment pukul 12, pukul 12.30 baru aku sampai. Mak aku bagi duit dan suruh beli filter Rx-Water dan suruh jumpa sendiri dengan Dr. Noordin. Beliau merupakan bekas seorang pesakit barah darah yang telah membuat kajian untuk mengubati penyakitnya dan berjumpa dengan teknologi Rx-Water.

Teknologi tapisan air ni, dengan kuasa Allah swt mampu menghidupkan sel-sel yang lemah dan mati dan insyaAllah boleh memulihkan pelbagai penyakit. Untuk orang yang berpenyakit, beliau sarankan minum air Rx-Water minimum 2.5 liter sehari (dan dipesan untuk bersalawat 3 kali dan berdoa "ya Allah, engkau yang memberi dan engkau yang akan ambil balik"). Berjemur di bawah matahari 10-15 minit pada waktu pagi. Mandi embun pagi bila ada kelapangan. Dan mandi cahaya bulan 15-20 minit. Dan berzikir 'aku sihat, aku kuat, aku sembuh'. Selain itu juga digalakkan minum air kelapa muda fresh, kosong tanpa gula. Bagus untuk kesihatan.


Ejen yang aku temui lepas appointment, Erda beritahu dia ada kenalan yang dah dialisis tapi boleh kurangkan kekerapan dialisis dengan bantuan Rx-Water ini. InsyaAllah kalau dengan cara ini Allah mahu sembuhkan penyakit aku, aku cuba istiqamah dan berdoa, bertawakal supaya boleh sembuh. Kita hanya berusaha, segalanya dari dia. Bukan kerana air, tapi air adalah ciptaanNya dan tidak mustahil air juga dapat mengubati penyakit dengan izinNya.

The All New Rx-Water juga dilengkapi dengan air padat ozon yang membasmi kuman, bakteria, bahan kimia dan bau untuk basuh bahan mentah dan lain-lain.

Selain itu aku juga beli Rxtra  (mineral dari Himalaya) yang banyak kebaikannya untuk kesihatan terutama imunisasi. Aku ni kalau kena hujan setitik dua pun dah demam. Dan juga Rx Salt yang dikatakan oleh Dr., amalan para tabligh untuk kesihatan. 

Setiap item di atas di jual berasingan. Dan jika dah ada water filter di rumah, dan nak tukar ke Rx-Water, mereka terima trade-in. Apa-apa sahaja water filter yang berharga RM1000 keatas boleh di trade in macam aku buat. Mereka akan potong RM500 dari harga asal Rx Water. Tapi mereka tak periksa pun betul ke harga RM1000 keatas, eheheh...jadi kalau ditanya, 'ya'kan sahaja lah kan?

Aku copy-paste testimoni dari web diorang seperti di bawah;

Para doktor mengesahkan bahawa saya menghidap penyakit radang “Steven Johnson”. Bukan setakat luaran sahaja, malah hati dan otak saya turut di jangkiti. Doktor menganggarkan bahawa saya akan ditahan di wad untuk jangka masa yang lama, namun hanya selepas 3 hari, saya dibenarkan pulang. Rahsianya? Saya membawa Rx-Water® dari rumah untuk mandi, minum, lap badan dan bagi kegunaan di hospital. 

Pn. Kasumabahri Masjuriah, 56 tahun

Saya disahkan menghidap leukemia pada 2008 dan mula menjalani rawatan kemoterapi. Seperti yang sedia maklum, rawatan kemoterapi membunuh bukan sahaja sel kanser tetapi juga sel-sel lain. Saya diperkenalkan dengan Rx-Water® sewaktu menjalani rawatan, dan saya dapati penggunaannya banyak membantu mengurangkan kesan sampingan proses rawatan. Kini, saya disahkan pulih dan mula berkerja seperti biasa.

Badrul Hisyam Mohd Akhiar, 24 tahun

Pada 2009, saya mengalami kemalangan di mana tar panas dari lori tersimbah ke kaki saya. Ini mengakibatkan pendidihan dan kelecuran di bahagian kulit sehingga ke isi. Doktor hampir-hampir memotong kaki saya dan ketika itu, peluang saya untuk mendapat menggunakan sepenuhnya fungsi kaki saya amatlah tipis. Tetapi selepas menggunakan Rx-Water® selama beberapa minggu, doktor sendiri terkejut melihat kepantasan proses penyembuhan kaki saya. Hari ini, saya sudah boleh berjalan dan berkerja seperti biasa. Terima kasih Rx-Water®!

Mohd Nawai Razali, 37 tahun

http://www.worldwellness.com.my

"if you think wellness is expensive, try illness"

SYB: godek-godek info baru tahu bahawa Dr. Noordin ni bapak mertua kawan aku iaitu bekas kekasih kawan baik aku, Samir.


No comments: