Sunday, October 7, 2012

surat balas

Assalamualaikum cikgu, 

Buku sampai doh ari jumaat.

pasal soalan-soalan mung;

Aku pos CD dengan casing tu pos biasa je. Cuma aku balut dengan surat khabor biar bahagian tepi dia mcm ada ruang sikit. Tapi dok tahulah pecoh ke dok...nok beli sampul surat ade bubblewrap tu mahal sangat. Dok padan. Aku pos register. Tu pun sebab kadang-kadang barang dok sampai. Jadi nok selamat pakai pos register. Terutamanya untuk barang hok lebih dari RM10 dan barang-barang hok limited. Kalau hilang rugi. Kalau zine tu, biasanya pos biasa je kecuali kalau banyak.

Pos ekspres ni untuk dokumen je. Tapi buku punk rock aku pos ekspres lepas. Buku kecik/zine lepaslah.

Terima kasih sebab tulis surat. Aku lening tadok masa nok tulis surat walaupun cuba-cuba jugok nok tulis kalau orang beli barang. Tapi sokmo nok cepat. Tulisan jadi pe hantu. Aku sendiri dok sanggup nok tengok. Dulu tulisan OK sikit pun Jimbo kata tulisan aku buruk. Lening kalau dia tengok dok tahu lah, hahahah...

PS: Tahniah atas kelahiran anak ketiga.

No comments: