Thursday, May 10, 2012

Cikgu dan Polis

Dulu di Subang... aku, Shabri, Fazri dan rakan lain kena tahan oleh pakcik polis. Masa tu kami berjalan kaki mencari stesen komuter kot. Pakcik polis tanya dari mana dan nak ke mana. Pastu tanya tanya kerja apa. Fazri beritahu "Saya kerja cikgu". Polis geledah beg fazri nampak zine di bawah ni. Polis tu baca tulisan pada kulit zine ni seraya berkata,

"Ooo...ajar benda-benda macam ni lah kat murid ya?!"

2 comments:

FastRi said...

aku mmg dok ingt soalan polis tu, dan aku pun dok ingt zine ni ada dlm beg aku. terima kasih kerana ingtkan aku. :)

faizal abd fathi said...

hehehehe...nasib baik dia tak faham....