Sunday, January 29, 2012

Januari 2012 bulan produktif untuk diri aku

Januari 2012 -Isteri aku melahirkan puteri kami, Sara Qistina. Buku Punk Rock dilahirkan empat hari selepas itu dan pada 27 Januari, Aksi Reaksi iaitu buku mengenai band Dum Dum Tak dilancarkan. Alhamdulillah syukur pada Tuhan kerana rezeki yang melimpah-ruah ini. Juga kepada kawan-kawan yang menyokong projek-projek ini sampai jadi kenyataan. You guys rock!

Tapi buku Aksi Reaksi yang dikeluarkan adalah dalam kuantiti terhad. 100 salinan dan dibuat last minit (ada bahagian-bahagian yang silap dan nampak terkerjar-kejar). Ia akan dicetak lagi nanti...It's not for everyone. But if you listened and like Dum Dum Tak...it's a must! Bak kata review yang akan baca dalam satu blog tadi. Tapi pelakon pun boleh baca jugak sebab semalam Pyan Habib komen di FB aku cakap dia ada beli buku ini dan suka tengok/baca buku ni. Dia kata tertarik dengan warna kulit buku dan ayat-ayat yang mudah dibaca.

Sebenarnya tulisan-tulisan yang baru terbit tu dah lama pun ditulis. Tulisan aku dalam buku Punk Rock ditulis pada 2009-2010 dan Aksi Reaksi ditulis pada tahun 2011. Zine? Hehhe...zine masih aku tulis...tapi nantilah, lambat sikit kot. Sekarang nak promosi buku-buku ni dulu.

DAN! Thesis Masters aku juga siap dah. Dan sudah dihard-cover bound hari ini. Segala pening kepala, tensi, tak tidur malam buat research dan mencari solusi sepanjang buat research MA akhirnya sudah tamat...Lepas ni boleh taruk Dr. pada nama ...eh silap MA Ahmad Nizamuddin kah kah kah.

Sekali lagi, syukur pada Tuhan.

1 comment:

Cap Ayam said...

tahniah tahniah dan tahniah bro!