Sunday, May 23, 2010

mimpi ngeri siang hari gigit jari

Dulu-dulu banyak cerita ngeri/hantu malam-malam kat TV2 dan TV3...Baru ni bersembang ngan kawan ofis pasal cerita-cerita ngeri masa zaman budak-budak. Berikut cerita-cerita yang berjaya membuat aku takut gila time tu...!







'Elephant Man' ni bukan cerita ngeri tapi top paling aku takut masa kecik! Sebab muka/kepala manusia ni yang buruk. Sampai aku takut ngan bantal pasal dalam movie ni ada satu scene berkaitan ngan bantal. PARROOK!! Akibatnya, kami adik-beradik asyik tido kat bilik Ma ngan arwah Pa je, hehe.



Kat bawah ni pulak cerita misteri yang aku suka layan kat TV. Ada satu episod tu Henry Rollins (Black Flag) berlakon extra bawak jip kat padang pasir...seingat aku la...bes citer ni. Pernah sembang ngan Mat Yie pasal cerita ni dalam bas dulu, tapi masa tu kami lupa tajuk rancangan ni. Oh, masa awal sekolah menengah dulu, macam ramai orang, aku dan adik-beradik aku layan jugak tengok X-Files kat TV.

2 comments:

Belacanhangit said...

cite IT pling best pada aq..coz wtak clown yg evil tu mmg horror r time tuu..skrg pyah bnor nk cri dvd IT nih..hrmm..

Bukanamasebenar said...

X-FILES..memang menggamit memori..hehe..

IT- buat aku takut nak mandi!